Uw bedrijf onder de aandacht

Om duidelijk aan de buitenwereld jouw activiteiten te laten brengen heb je verschillende marketingcommunicatiemiddelen nodig. Als je hier goed over nadenkt kan je onderscheidend zijn van concurrenten. Een omschrijving van je bedrijf, een sterk logo, een website en mogelijk een slogan. Hieronder zal ik deze onderdelen verder behandelen door toe te lichten waar je over na zou moeten denken.

  1. Omschrijving van je bedrijf

Op wie is je product/dienst gericht? Wat is jouw aanbod? Welke eigenschappen hebben dit product/dienst? Dit zijn zaken waar je over na moet denken als je echt wilt onderscheiden van concurrenten.

  • Een uniek logo

Om je te onderscheiden kan je een uniek zijn door een bedrijfslogo op te leveren voor het publiek. Je kan een logo goedkoop laten maken voor al 99 euro. Als je dit goed opstelt heb je hier als bedrijf jaren plezier van als dit goed uitgewerkt is.

  • Een website

Met de middelen die hierboven benoemt zijn kan een website ontworpen worden. Om het logo heen heb je dus een aantal kleuren en stijlen die passen als ontwerp voor de website. De omschrijvingen van het bedrijf kunnen als content worden weergegeven op de website zelf.

  • Een pakkende slogan

Een slogan kan van belang zijn als je echt wilt dat mensen aan jouw bedrijf gaan denken. Deze zin moet pakkend zijn en omschrijven wat jij als bedrijf doet.