Facebookgebruik voor uitzendbureaus, werving & selectie
Social media is tegenwoordig belangrijk voor alle bedrijven en alle branches. Ook voor de uitzendbureaus, werving en selectie. Op deze manier kunnen zij snel een selectie maken van de mensen die potentieel komen te werken bij de organisatie. Niet alleen voor de selectie is het handig, maar ook voor alle oproepen voor vacatures en oproepen voor mensen die op de straat mensen gaan werven. Zo kunnen zij bijvoorbeeld posten dat ze die dag mensen gaan werven en geïnteresseerden zich daarvoor kunnen opgeven.
Wat kun je op Facebook?
Waar een bedrijf goed gebruik van kan maken is bij Facebook in deze branche is het promoten van de berichten. Als een uitzendbureau op Facebook een vacature zet voor een bepaalde baan, kan het uitzendbureau deze post promoten. Dit gaat vanaf ongeveer €5,- per post. Hierdoor krijgt de post een boost waardoor hij in de lijst met posts komt bij verschillende mensen. Als een soort reclame. Op deze manier kan de vacature sneller terecht komen bij iemand die geïnteresseerd is in de (potentiële)baan. Ook kan de post natuurlijk altijd worden gedeeld op Facebook.
Wat doet Chatkracht?
De rol die de specialisten van Chatkracht gaan invullen is simpel. Chatkracht dient als hulpmiddel wat zorgt voor tijdsbesparing. Denk hierbij aan de overname van het account. De specialisten kunnen in dit geval foto’s plaatsen van bepaalde dingen die zijn gebeurd. Ook kunnen zij informatie geven aan mensen die daar om vragen. Doordat de specialisten over bepaalde kennis beschikken, kunnen zij dit delen met anderen. Dit zorgt ervoor dat er een last voor bedrijven wordt ontnomen waardoor er meer tijd vrij komt voor andere taken. Welke acties er graag ondernomen moeten worden en wat Chatkracht allemaal moet overnemen voor jouw bedrijf, kan per bedrijf worden overlegt! Dit gaat in samenwerkingen wij luisteren naar de behoeftes van de bedrijven. Nu zijn wij jouw online chat service voor jouw bedrijf!